دريادلان حوادث

یک، دو، پنج یا همان 125 شماره ای آشنا برای همه است، شماره ای که در مواقع بحرانی بلافاصله با آن تماس می گیریم و دریادلان حوادث را برای رفع مشکل می طلبیم. کسانی که با عشق کار می کنند، شاغلانی که شغلی همراه با اضطراب و استرس و نگرانی به همراه تلخی و شیرینی های خاص دارند.

روز هفتم مهرماه روز آتش نشان است، کسانی که طبق حدیث پیامبر(ص) که فرمودند: «الکاد علی عیاله کالمجاهد فی سبیله» برای بدست آوردن رزق و روزی خانواده شان در جهاد هستند، همان هایی که هم از سلامت افراد حفاظت می کنند هم برای حفاظت اموال شخصی و عمومی افراد جامعه در تلاشندو چه بسا همچو شهدای حادثه 30 دی 95 می سوزند تا دیگران سالم بمانند و جان خود را در راه خدا برای خدمت به خلق خدا فدا می کنند.

آتش نشانی در ایران حدود 150 سال قبل تأسیس شده و در زمان قاجاریه به آتش نشانی اطفائیه و به آتش نشان اطفائیه چی می گفتند. آتش نشان ها با عشق به وظیفه شان عمل می کنند و در هر حادثه ای اعم از اینکه کسی در ته چاه دچار گازگرفتگی شود یا در آسانسور گیر افتد یا حیوان وحشی و موذی به محل زندگی انسانها وارد شود یا خودرویی دچار حریق و آتش سوزی شود و یا اینکه عده ای در سیل گیر افتند و یا اینکه عده ای دچار زلزله شوند و یا هر جایی دیگر که نیاز به امداد و نجات باشد، حضور دارند و یاری می رسانند.      يادشهداي آتش نشان بخير

فصلنامه نجد شماره بيست ويكم پاييز96

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.