وصیتنامه شهدای روحانی

حجه الاسلام و المسلمین شهید میثمی:
بکوشید با تقوای الهی از منبع اهل بیت علیهم السلام بهره مند شوید. نکند خدای ناکرده در دسته بندی ها و جبهه بندی های مذهبی بیفتید که معنویت روحانیت از شما گرفته می شود که ناگهان می بینید از روحانیت به جز لباسش برایتان نمانده، به این طرف و آن طرف ننگرید فقط به نائب امام زمان تان نگاه کنید تا فریب نخورید. در گرداب غیبت ها و تهمت ها نیفتید؛ خدا گواه است که این بدگویی ها ایمان را می خورد و انسان را از روحانیت خارج می کند، لذت مناجات با خدا را از بین می برد.
حجه الاسلام و الملسمین شهید اکبر اصغری:
ای خواهران! راهنمایی دارید که بهترین زنان و خیرالنساء است. شما رهبری دارید مبارز و شیردل و شجاع اما در عین حال محجبه کامله است او فاطمه زهرا سلام الله علیها است. اوست که به شما رهنمود می دهد. ای زن ها! تقوا داشته باشید، زندگی ایشان را مطالعه کنید و پند بگیرید. خواهران شما هستید که می توانید جامعه را به سوی الهی سیر دهید و شما هستید که می توانید حزب اللهی تحویل جامعه دهید، شما هستید که می توانید امید شیاطین را به ناامیدی مبدل سازید شما بیشتر از این ارزش داری که طعمه یک مرد که خسرالدنیا و الاخره است شوید.

فصلنامه نجد شماره 15 باییز94

  • نظر از: شكوفه چين
    1394/09/28 @ 11:31:17 ق.ظ

    شكوفه چين [عضو] 

    سلام عالی بود
    موفق باشین
    خوشحال می شوم در مورد مطالبم نظر بدهین
    http://taaseman.kowsarblog.ir

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.