مصاحبه

مصاحبه حاضر با جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج سیف اله یعقوبی امام جمعه شهرضا
و موسس مدرسه علمیه معصومیه«س»شهرضا می باشد

 

نجد: سلام عیلکم و رحمه الله. لطفاً در چند جمله کوتاه خودتان را معرفی کنید و مقداری در مورد سوابق اجرائی و مدیریتی و فعالیتهای روزانه خودتان توضیح دهید.
-سلام علیکم و رحمه الله و برکاته. اینجانب سیف اله یعقوبی اهل شهرضا و ساکن شهرضا هستم. تحصیلات خودم را از سال 49 تا 69 در قم به پایان رساندم. در مورد فعالیتهای روزانه، با توجه به جمعیت حدود 180 هزار نفری شهرضا و حومه مراجعین به دفتر زیاد هستند که مسئول دفتر آقای مدنی با صبر و حوصله به مشکلات رسیدگی می کنند. بنده نیز روزها 2 ساعت قبل از ظهر و مغرب برای پاسخگویی به مسائل در دفتر حاضر می شوم البته ساعت هایی را هم در حوزه و دانشگاه تدریس دارم و ساعت هایی را برای مصاحبه ها، جلسه پرسش و پاسخ ها، حضور در هیئات مذهی و جشن تکلیف مدارس می روم و ساعتی را هم برای ارجاع نامه های رسیده و تلفن زدن ها می گذارم و زمانی که فراخوان مقاله ای باشد مقاله می نویسم که در کتاب شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نیز به چاپ رسیده است. فصلنامه نجد شماره 10زمستان 92

صفحات: 1·

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.