فانوس

قمستهایی از وصیتنامه تعدادی از شهدای فرهنگی شهرضا

شهید
محمدابراهیم همت     تولد: شهرضا 1334     شهادت : جزیره مجنون 1362
وصیت نامه: امام مظهر صفا، پاکی و خلوص و دریایی از معرفت است. فرامین او را موبه مو اجرا کنید تا خداوند از شما راضی باشد. زیرا او ولی فقیه است و در نزد خدا ارزش والایی دارد. ملت ما، ملت معجزه گر قرآن است. سفارشم به ملت، تداوم بخشیدن به راه شهیدان و استعانت به درگاه خداوند است. تا این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل نماید و در این تلاش پیگیر مسلماً نصر خدا شامل حال مومنین است.

شهید
سیروس جهانمردی    تولد: دهاقان 1337       شهادت: شلمچه 1365
وصیت نامه: خدایا اقرار به گناه در برابر عملی است ناگوار. چون خود از همه چیز باخبری و در پیش تو هیچ چیز پنهان نمانده است. از تو ای خدای مهربان طلب مغفرت و گذشت را دارم و از این که نتوانستم بنده ای پرهیزکار و درستکار باشم، شرمسارم و اگر از در عدل با من در آیی، چیزی ندارم. اما تو را سوگند می دهم از در رحمت و مغفرت با من در آیی.

شهید
حسن مصدق    تولد: شهرضا 1331              شهادت : بیت المقدس 1361
وصیت نامه: امیدوارم برادران و خواهران عزیزم و تمام دوستان و آشنایان تا آخرین قطره خون از انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب پشتیبانی کنند چون که این انقلاب یک انقلاب الهی است و خدانگهدار آن است. از تمام فرهنگیان عزیزم می خواهم تداوم بخش راه انقلاب باشند و در نماز- این سنگر الهی- بیشتر شرکت کنند.

شهید
عبدالعلی مطهر    تولد: شهرضا 1334           شهادت: شلمچه 1365
وصیت نامه: از شما می خواهم که تکلیف خود را فراموش نکنید و در خط مستقیم رهبری باشید و فرصت ها را از دست ندهید تا مبادا انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.
شهید
اصغر یاوری        تولد: شهرضا 1337         شهادت: عملیات فتح المبین
وصیت نامه: از غرور و حس خودخواهی بپرهیزید که از ابواب شیطان است و هوای نفس که شما را آسیب پذیر و خوار می گرداند. بیشتر بر ایمان خود تکیه داشته باشید- که به حمداله دارید- زیرا اسلحه ای است که به غنیمت گرفته نمی شود. پیرو بلامنازع و بلاشک امام امت خمینی بت شکن باشید.

فصلنامه نجد شماره15باییز94

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.