موضوع: "ياران مهدي عج"

یاران موعود آخرالزمان

  بتول یونسی

پنجم آذرماه سالروز شکل گیری نیرویی است که حقیقتی دارد شبیه افسانه ها و دست توانایش گره های بزرگی را از کشور گشوده است. اسم بسیج که می آید در اولین نگاه، تمثال شهدای حماسه آفرینی در ذهن ها مجسم می شود که اخلاص و کار برای خدا شاخصه بارز آنها بود. امروز اگر منصفانه نگاه کنیم می بینیم که بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است. بسیجیان بی ادعایی که بدون هیچ چشمداشتی، خالصانه برای خدا کار کردند و در عرصه های گوناگون برای کشور عزت آفرین شدند. شخصیت هایی شبیه شهریاری ها، احمدی روشن ها،تهرانی مقدم ها، فهمیده ها و چمران ها…

بسیج این شجره طیبه ای که به فرمان و درایت حضرت امام(ره) پایه گذاری شد، امروز نوای دلنشینش نه تنها در ایران بلکه در بین ملت های آزادی خواه جهان نیز پیچیده و لرزه بر اندام مستکبران جهانی انداخته است.

اگر بسیج مردمی ملت ایران، پشتوانه ای شد برای پیروزی در دفاع مقدس هشت ساله و بعثی ها را از پای در آورد، امروز در یمن و سوریه و لبنان و عراق نیز، این بسیج مردمی است که جلوی دشمنان تا پای جان ایستاده است و به زودی روزی خواهد رسید که بسیجیان از هر کجای جهان به یاری موعود آخرالزمان می شتابند و حکومت جهانی مستضعفین را برپا می کنند. چرا که به فرموده رهبر انقلاب، پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است.

 فصلنامه نجد شماره بیست وچهارم پاییز 97