موضوع: "بصیرت"

حمایت از ولایت.. برائت از سران فتنه

روز نهم دی ماه روز بصیرت گرامی باد

اسکتبار جهانی در سال های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام از جنگ نرم به عنوان حربه ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه ها به دنبال همسویی افکار عمومی ملل مسلمان با سیاست ها و اندیشه های مادی گرایانه خود است.


در فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر نبود درایت و بینش عمیق امام خامنه ای، معلوم نبود که چه بر سر این نظام می آمد.


گروهی که خود را یار امام می دانستند با گفتار و رفتار و کردارشان آب به آسیاب دشمن ریختند و با رسانه های بیگانه همکاری داشتند، اما همین قدرت رسانه بود که به کمک نظام جمهوری اسلامی آمد و آتش فتنه را که در کشور شعله ور شده بود، خاموش نمود. انعکاس اقدام فتنه گران در پاره کردن تمثال حضرت امام خمینی (ره) به مسخره گرفتن عاشورا و حمله ور شدن به مردم عزادار در این روز اقدامی مناسب بود که مردم را نسبت به این جماعت نااهل آگاه و بصیر کرد و همین باعث شد تا مردم به ندای رهبرشان پاسخ مثبت دهند و حماسه نهم دی را خلق کنند.


در روز نهم دی ماه 88 تمام مردم ایران در حمایت از ولایت فقیه، نظام و رهبری حماسه ای گرانقدر آفریدند.


حضرت آیت الله خامنهای رهبر معظم انقلاب دردیدار اعضای ستاد بزرگداشت نهم دی، اراده خداوند متعال و ایمان به توفیق الهی را عامل اصلی هدایت قلب ها و دلهای ملت ایران برای حضور در عرصه های مختلف برشمردند و خاطرنشان کردند: حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88، تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.


ایشان ابراز داشتند: 9 دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.


رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: مردم بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات فتنه گران، مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردارند.


حضور میلیونی مردم در تظاهرات نهم دی ماه سال 88 نشان از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت آگاه ایران بود و طبق گفته خطیب موقت نمازجمعه تهران این حماسه در تولی و تبری مردم بود، مردم شکوهمندانه از ولایت حمایت و با همان شکوه از سران فتنه ابراز تبری کردند.1

1. برگرفته از www: basirat News.ir

فصلنامه نجدشماره 10زمستان 92