آرشیو برای: "تیر 1397"

درمان خستگی مزمن

 تعدادی از سوالات مطرح شده از سوی بینندگان برنامه روزی بهتر شبکه قران و پاسخ های طب سنتی و اسلامی از زبان دکتر اکبری:  سوال: شخصی هستم 40 ساله که خستگی مزمن دارم و همیشه حالت خواب آلوده ام و بدنم انرژی ندارد. راه درمان من چیست؟ جواب دکتر اکبری: کسی که… بیشتر »

راهکار حل مشکلات

حجه الاسلام قرائتی فرمودند: گاهی افراد می پرسند که حاج آقا ! ذکری و ختمی و وِردی برای حل مشکلات به ما یاد بده! من از قرآن و حدیث برایشان می گویم. قال الصادق «علیه السلام» : «مَن كانَ في حاجَهِ أخيهِ المؤمنِ المسلمِ ، كانَ اللّه ُ في حاجَتِهِ ما كانَ في… بیشتر »

خواص کرفس

کرفس گیاهی است علفی، به ارتفاع 20 تا 60 سانتی متر که ساقه ای منشعب دارد. برگ های آن شفابخش و ضخیم و گلهای آن کوچک و به رنگ سفید یا سفید مایل به سبز می­باشد. این گیاه دارای ریشه ای دراز به طول 6 تا 7 سانتی متر است و قسمت مورد استفاده آن ریشه، ساقه و برگ… بیشتر »

امنیت وآرامش چگونه؟

از روایات اهل بیت علیهم السلام آنچه باعث کسب امنیت و آرامش می شود از این قرار است: 1. داشتن حلم و بردباری              2. احسان و نیکی کردن به دیگران    3. عدالت محوری و پرداخت حقوق مردم  4 داشتن ذکر و یاد خداوند در همه حال   5. تسلیم بودن در برابر… بیشتر »

کلاه گیس به جای روسری

پوشیدن لباس های تنگ و تحریک کننده که برجستگی­های بدن در آن پیدا است چه حکمی دارد؟ همه مراجع: پوشیدن این نوع لباسها جایز نیست و باید آنان را باچادر یا مانتوی مناسب­و گشاد بپوشاند. آیا حفظ حجاب در سفر به کشورهای غیرمسلمان واجب است؟ همه مراجع: آری، حفظ… بیشتر »