آرشیو برای: "اردیبهشت 1397"

برترين جادوگر

آيت الله مظاهري فرموده اند:اگر دنیا می خواهید تا می توانید قرآن بخوانید. قرآن بالاترین توسل هاست. بعضی اوقات خرافه هایی در بین بعضی از مردم است گرفتار می شوند و می گویند برایم جادو کرده اند بعد هم به دنبال جادوگر می روند. قرآن می گوید به دنبال این ها… بیشتر »

بزرگان شهرضا

  میرزا نصراله فرزند حاج مرتضی نوه دختری ملا مصطفی حکیم (مصطفی العلماء) می باشند. تاریخ تولد ایشان در سال 1257 هجری قمری بوده و در خاندان علم و حکمت نشو و نما یافتند. حکیم نصراله بعد از آن که علوم مقدماتی را در شهرضا فرا گرفت به اصفهان مهاجرت نموده و… بیشتر »

فانوس راه

نماز مومن را عوض می کند و به انسان سیر می دهدف از معقول به سوی مشهود. نماز برای سلب عادت است پس باید مواظب بود که خودش یک عادت نشود.شهیـد فرهاد حسینعلی خدایا اگر مسئولیتی به من واگذار شد و من سوء استفاده کردم و یا زندگی دنیایی مرا به خود جذب کرد، لحظه… بیشتر »

فانوس راه

آیت اله جوادی آملی فرموده اند: ما برای اینکه از دعای شهدا برخوردار باشیم باید در مسیر آنها حرکت کنیم و بدانیم دعای شهدا جزء دعاهای مستجاب است. استاد پناهیان فرموده است: شهدا اصرار داشتند هرچه زودتر در بهترین حالت خداوند را ملاقات کنند. آنها برای دنیا… بیشتر »

كلام رهبري

گزیده ای از سخنان آیت اله خامنه ای در دیدار هزاران نفر از مردم قم مصادف با قیام 19 دی (19/10/96) کینه ورزی دشمن نباید موجب شود مسئولان از ضعف ها و مشکلات مردم و بویژه طبقات ضعیف غافل شوند… ریشه­ی تمام دشمنی ها و توطئه ها ضدملت ایران «انقلاب اسلامی» است.… بیشتر »

مصاحبه

مصاحبه پیش رو با مسئول پژوهش حوزه علمیه معصومیه«س» شهرضا، سرکار خانم صدیقه فخار می باشد. ایشان که متولد سال 44 هستند به مدت 16 سال است که در این حوزه  بعنوان معاون پژوهش مشغول فعالیت می باشند. نجد: با سلام و خدا قوت. ابتدا بفرمایید چند سال قبل و چطور شد… بیشتر »